Sunday, June 21, 2009

Ubat mata Permata hijrah

Ubat mata Permata Hijrah telah diformulasikan oleh dua orang tabib yang telah dihasilkan berdasarkan pengajian dengan ulama terkenal dari Kelantan dan juga Patani melalui penemuan khazanah dalam kitab-kitab tua. Ubat mata ini telah terbukti kemujarabannya untuk menyelesaikan penyakit - penyakit mata. Ubat mata Permata Hijrah telah dikilangkan melalui kilang bertaraf GMP yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Permata hijrah telah menghasilkan ubat mata yang dihasilkan melalui formula air zam-zam, air suling bermutu tinggi, mutiara dari dalam laut, herba dan juga karangan laut. Ubat mata ini tidak memedihkan mata dan boleh menyejukkan mata, menyegarkan, menyihatkan mata dan juga membantu merawat masalah mata. Ubat mata ini tidak mengandungi bahan kimia dan tidak memabukkan serta boleh meneutralkan bahan kimia.

Terdapat beberapa kategori atau jenis ubat mata dari Permata Hijrah. Ubat mata paling asas digunakan bagu tujuan mencuci mata, masalah gatal mata, mata berair, ketumbit dan untuk mengeluarkan habuk dalam mata.

Ubat mata peringkat seterusnya digunakan untuk peringkat permulaan rabun. Ubat mata ini juga boleh digunakan untuk mengurangkan "POWER" kaca mata, mengatasi masalah rabun dekat dan jauh serta mencairkan masalah selaput lendir yang tumbuh dalam mata semuanya dengan izin ALLAH.

Seterusnya, Permata hijrah juga mengeluarkan beberapa kategori ubat mata untuk mengatasi masalah rabun malam, rabun ayam, masalah silau mata yang serius, masalah urat saraf mata serius, retina rosak, kornea koyak, masalah katarak yang lebih serius, masalah saluran air mata yang tersumbat, masalah kekeringan airmata, masalah mata yang sangat letih, masalah rabun dekat dan rabun jauh yang lebih serius.

2 comments:

  1. saya mempunyai msalah rabun jauh yang agak teruk. power spek mata saya adalah 600+..bolehkah ubat mata ini menolong mengatasi masalah saya ni..di manakah saya boleh mendapatkan produk ini..TQ

    ReplyDelete
  2. saya mempunyai selaput cair dekat mata
    bolehkah saya ini pun dirawat bagi selaput lendir itu

    ReplyDelete